Morning glory

Datum: 2009-10-15 | Tid: 11:25:39

Morgon kära vänner.
Idag lyckades jag ta mig upp utan några större konsekvenser. Det var mest när jag stod där och öppnade dörren till mitt mysiga om än något kvava rum, som jag insåg att det var svinkallt ute i vardagsrummet. Trots det gick jag ut och på toaletten.

Kom till skolan, redo för psykologiprovet. När jag först fick det i handen kom paniken eftersom frågorna verkade jättesvåra, men efter de första frågorna så kom flödet och jag skrev så att pennan glödde och handen gjorde ont. Fick ihop tolv sidor sammanlagt, men det var sånt där riktigt provpapper med världens största mellanrum mellan linjerna så det var väl kanske fem "vanliga" A4-sidor.
Jag är nöjd anyway.

Precis när jag satt där med sista frågan som handlade om två olika personer som uppfostrats olika (man skulle sen beskriva hur deras verklighetsuppfattning var, samt hur de skulle klara av att komma ur en traumatisk kris) så fick jag en idé till en ny bok som ska skrivas så fort jag har blivit klart med Issues och skrivit klart den andra boken som jag har i mitt huvud, om en tjej som åker utomlands och ladida.
Jag är fett taggad.
Har kommit in i en kreativ period igen och skriver och läser som om det inte finn en morgondag.

Snart så ska vi åka till Södertörns högskola på ett studiebesök, och det ska bli rätt kul. Är mest taggad på resan dit, för då kan jag läsa lite på Huge, boken som jag läser (Det blev inte den andra Big mouth, ugly girl, för Sara sa att den sög, så jag la den längst ner i högen, hihi). Den är jättebra.

Anyway, känner som att jag bara skriver upp massa skit, så jag lägger av nu.

LATER!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Daja

visar några mer bilder från marges utvik i min blogg :P så rolig grej!

2009-10-15 @ 12:59:56
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe jag kollar bara på sådana killar, jag attraheras bara av dom:P Allt bra idag?

2009-10-15 @ 13:17:05
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: Emmelistr

allt bra idag då snygging?

2009-10-15 @ 13:24:54
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Simone

Oasis (L)

2009-10-15 @ 14:19:09
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0