Nu är det allvar!

Datum: 2009-10-18 | Tid: 11:30:57
Bion var helt ok igår, jag tyckte handlingen var lite hoppig men alla musik och dansscener var grymt bra gjortda! Jag och sara hade skitkul, jag kan inte sätta fingret på vad som gjorde allting så kul, vi var nog övertrötta och skrattade åt alla, varandra och oss själva. En grej jag kommer ihåg är när tjejen som sitter brevid mig lägger luva med päls på i min cola o typ hundra år och sedan håller på att välta den. Men iaf när hon precis har lagt den sitter sara och ska säga någonting men jag kan inte koncentrera mig på vad hon säger för att jag tittar på min cola med jackpäls på. Så jag säger "men nu kommer det ju lukta blöt hund här" och vi garvar i säkert en kvar. Sen var det kul att folk "sssshade" skitmkt på filmen, för vi hörde bara "SSSSH" "SHSSSH" "SHHHSHHH". Vi hörde aldrig någon prata.. hmm? Sen är det någon som går ut från bion och på vägen ut gör han ett vad jag kallar djungelvrål?!

Flum flum..

Nåja, rubriken handlar om att nu är det allvar! med vad?
Jo jag ska sluta äta godis och andra onyttigheter, inte helt kanske men jag ska äta det så sällan som möjligt. Är jag sugen på godis ska jag äta frukt eller grönsaker. Det är bra för att då sparar jag mer pengar, men det är även bra för min hälsa! Jag ska inte heller äta på nätterna när jag kommr hem, har hört att det är dåligt. Det är tre måltider om dagen som gäller, med något mellanmål. Jag ska dessutom seriöst satsa på att köra zumba så ofta som möjligt. Jag måste få igång min kropp lite igen.
DET ÄR ALLVAR DEN HÄR GÅNGEN!









Kommentarer
Postat av: Anonym

Let's Zumbaaaa!!!

2009-10-18 @ 12:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0