Pluggisdagen

Datum: 2009-10-04 | Tid: 18:53:28

Söndagar har varit en pluggardag varje söndag sen skolan börjar, och även idag har jag pluggat. Jag har skrivit en recension på flugornas herre och gjort en wordlist. Kul? nej, inte så värst. Visst, jag gillar att läsa men att srkiva recensioner är väldigt trist.

Igår jobbade jag ju, först stod jag på hovet, sen gick jag över till globen och där fick jag stå i garderoben där de hade ställt hyllor med godis och kaffe och kylskåp med öl, mer och läskdrycker. Jag fick ansvaret helt själv och det blev sjukt stressigt eftersom att de redan hade börjat släppa in människor när jag kom. Först var det meningen att jag skulle få hjälp av en kille, så jag skickade ner honom med en lista på grejer jag behövde + växelkassan, vilket tog ett år för honom att hämta och sen kommer han och lämnar det och säger att han ska till en annan kiosk och att jag ska stå själv. Kul.. Så jag står själv, vilket är skittråkigt och jag kan inte gå därifrån, utan måste stå där hela tiden, så jag måste ringa folk så fort jag behöver någonting.

Slutade runt halv ett och då började jag åka hem, men pratade med Berglund och åkte för att träffa honom och massa folk för de firade italos tjugoårsdag. Men det blev lite ändrade planer så jag åkte hem istället!


Det här åt jag till middag idag, var supergott! mamma som lagade såklart!







Kommentarer
Postat av: Ness

jadu idag händer de inte så mkt mera :p

sjd :)?

2009-10-04 @ 21:24:25
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack gumsan!

2009-10-05 @ 07:09:17
Postat av: Sara

fan vad goth!

2009-10-05 @ 07:23:21
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

såg gott ut =)

2009-10-05 @ 09:33:19
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: simone

Riset ser inte så klibbigt ut för att ätas med pinnar där..? :D

2009-10-05 @ 11:45:12
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0