"Vi ska se upp"

Datum: 2009-10-27 | Tid: 12:52:54
(Skrev detta igår, men mitt internet fuckade ur och sen när det löste sig gick det inte att logga in. Ber om ursäkt)


Höstlov är najs! På riktigt!
Vaknade klockan tolv efter en helgs hårt arbete, och degade omkring hemma till klockan fyra då Filippa ringde och sa att vi skulle gå på bio och se "Upp" som Chrippa tjatat om att se hur länge som helst.

Gjorde mig i ordning och Filippa kom hit. Vi tog oss in till Gullmars och väntade på grabbarna. Chrippa och Gogge kom och vi åkte till Hötorget, hämtade ut fem biljetter och gick och mötte Olle. Sen gick vi till Kungshallarna där jag och Filippa åt sushi.
Sen kollade vi på filmen, och den var fan asbra. Har inte varit så lockad av att se den när man sett trailern, men det var fan värt det. I 3D var det också.
Fetnajs! :D

Åkte hem, och här sitter jag. Har lite bilder som jag tänkte slänga upp när jag laddat in dem om några min. Be patient.









Kommentarer
Postat av: Josef

Jag såg den här animerade filmen med! Jag gillade början jätte mycket.



SV: jag la upp ett till inlägg om varför jag inte tog med just Kellan L. Hoppas det inte gör dig sur. Alltså jag tycker att han e snygg, men i Twilight såg han inte så bra ut alltså =(

2009-10-27 @ 17:13:56
URL: http://noiretcouleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0