when you bleedin' on the floor

Datum: 2009-10-20 | Tid: 12:17:54
Hade en väldigt aktiv natt idag. Kunde inte släppa Nearly famous så jag kollade klart på alla avsnitt och var dum nog att dricka cola så jag blev ganska pigg. Runt tre när sista avsnittet var slut så var jag verkligen inte redo att gå och lägga mig, så jag gick ut och rökte och sen satte jag mig vid datorn och började skriva på boken, halvt gråtandes över slutet som inte alls var som jag ville att det skulle vara. Lyckades få ihop drygt en sida om en deprimerande morgon och blev rätt nöjd. Då gick jag och la mig med iPoden och lyssnade på sovmusik tills jag däckade, and here I am, väntar på att skolan ska börja så jag kan slutföra också denna dag och gå hem och sova igen.








Kommentarer
Postat av: Lisette

Hej där :)

Tänkte berätta att jag har en liten outlet där jag säljer mycket saker väldigt billigt just nu.. Allt från skor, kläder till accessoarer.. Ta dig gärna en titt och lägg en kommentar fall du är intresserad av något så hör jag av mig så snart jag kan så tar vi och fixar de :)



Direkt adress till outleten: Http://lisettee.blogg.se/outlet



KRAM, Mvh lisette

2009-10-20 @ 14:07:45
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: emma

eran header är verkligen sjukt snygg!

2009-10-20 @ 14:33:52
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0