"Äre vintertid nu eller?"

Datum: 2009-09-02 | Tid: 15:30:02

Det var ju meningen att Niklas skulle sitta på 72:an 08:00 men det gjorde han inte.
Jag frågade Henrik var han var och HenQ svarade: "Han skulle ta nästa."
Jaha, tänker jag och bryr mig sen inte mer om det.
Men när Niklas fortfarande inte har dykt upp på Textlektionen så skickar jag iväg ett sms till honom.
Detta är konversationen som följer.

Jag: Var är du?
Niklas: Den gick ju 59 från mig
Jag: 07:59... Pucko :P
Niklas: Ja. Och den är 07:52 nu
Jag: Den är kvart i nio lilla gubben
Niklas: Fan.

Så kan det gå en tidig onsdagsmorgon.


Har precis kommit hem från skolan typ..duschat och bytt om och suttit lite vid datorn. Ska spendera två timmar åt att studera historia och Rom, och sen antagligen knata över till Sara och sitta där och gnälla över hur mycket jag inte får röka.
Har dock inte varit röksugen sen jag slängde i mig 340 g ananas. :D






Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan inte på torsdag, ska på middag. Men fredag? Jag vill vara med iallafall! (:

2009-09-02 @ 16:03:07
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0