Dagens

Datum: 2009-09-21 | Tid: 13:22:41

Dirty Dancing! - Den filmen gjorde hela min dag igår! Jag var jättedeppig hela dagen men efter att ha tittat på den fick jag ett lyckorus!


Photoshop! - Jag älskar att sitta och pilla i photoshop! Och det känns så himla värt att bara sitta och ändra på färgerna för bilderna blir MYCKET finare då! Sudeså!



Våra svenskalektioner! - Herre, Herre GUD vad sega dem är! Vi gör typ ingenting, läraren står bara och pratar och när vi väl gör något så gör vi saker vi aldrig kommer få någon nytta av. Och när  vi faktiskt ska göra något så tar det HUNDRA år! Vi skulle dela in oss i grupper en gång när vi skulle ha grupparbete så tog det en hel lektion för henne att dela in oss i grupper. Det är sjukt! Jag har alltid älskat svenska men hon har förstört det totalt för mig. SUCK!


Otacksamma människor. När jag skulle av bussen imorse så kommer det en mamma efter mig som ska bära ner barnvagnen, god medborgare som jag är frågar jag om hon vill ha hjälp.. Och hon svarar SPYDIGT "Nepp, jag klarar mig själv.", varav hon ger mig en jättekonstig blick som om jag vore dum i huvudet. Kan någon svara på vad jag gjor de för fel?!






Kommentarer
Postat av: malinhe - fotobloggen. ♥

SV: lycka till! :)

2009-09-21 @ 13:28:07
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

haha tack :)

2009-09-21 @ 13:31:26
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: okej går det bra då? :P ja jag vet, jag ligger värsta efter!

2009-09-21 @ 13:36:40
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0