DIE NORWAY DIE!

Datum: 2009-09-22 | Tid: 12:55:09
Inget ont menat mot Norge egentligen. Jag måste bara ta ut min ilska och frustration någonstans. Ikväll så drar Olle, Fredde, N1, Chrippa och David till Norge för en arbetsintervju. De kommer hem på Fredag igen.
Det kanske inte är så farligt tycker ni, och tre dagar det är inte mycket. Det kan jag klara av.
Problemet ligger i att om de åker, så finns det en stor chans att de åker igen, och är borta i 3-6 månader!
OCH DET VET JAG INTE HUR JAG SKA KLARA AV.

Nu låter jag som en besatt person igen, men det har blivit en självklarhet att de finns där, i närheten. Och nu är de typ 300 mil iväg.
KUL.
SKITKUL.
Verkligen...






Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej kolla gärna on min blogg och lämna en åsikt, puss!

2009-09-22 @ 13:11:52
URL: http://aboutemsan.blogg.se/
Postat av: Leia

nej fy.. Låter inte roligt alls. :S

2009-09-22 @ 13:25:49
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0