Finns det någon mer oparty än jag?

Datum: 2009-09-19 | Tid: 10:52:15
Kim och de andra verkade ju ha skitkul igår, medan jag åkte hem tjugo över elva. Seriöst, finns det någon mer oparty än jag? Jag vet inte ens varför jag åkte.. Jag <3 människor = verkar inte vara sant.

Idag är det jobb som gäller, ska möta Kim på gullmars halv två. Efter jobbet ska jag till alby, det är bear pong - turnering! Blir nog kul skulle jag tro. Så jag är förhoppningsvis mer party idag än vad jag var igår! Dessutom är jag pigg till jobbet. mohahah!

Såg The Holiday när jag kom hem igår! Så mysig film! Jag älskar den!








Kommentarer
Postat av: Sara

Mitt filmbibliotek börjar bli lite tomt..... :D

2009-09-19 @ 12:15:45
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0