God morgon

Datum: 2009-09-26 | Tid: 11:28:05
När jag kom till jobbet igår fick jag veta att jag skulle stå vid en ölvagn, först tyckte jag att det var den sämsta idén jag hade hört, men det var skitkul, alla var asfullla och skittrevliga! Typ fem-tio pers sa att de älskar mig! Tänk vad lite öl kan göra!
Jag fickk dessutom sluta klockan nio för att baren snodde våran ölvagn då.

Efter jobbet drog jag till alby där Ida, Berglund, Italo och en massa andra var! Det var kul tills några fjortisar kom och började skrika om att någon hade tagit en cykel och ville slåss.. Det var uppenbart att de bara var där för att få bråk för dem hade redan cykeln. Jag fick vara peacemaker eftersom att jag var den enda nyktra och alla andra fick skitmycket adrenalin och var beredda på att slå dem, vilket jag tycker skulle ha varit dumt att göra.
Så jag snackade med han som ägde cykeln och efter ett tag förstod han att de betedde sig dumt och började säga att han ville åka hem. Efter massa skrik från en galen, liten blond tjej så gick hon med på att bli bortdragen därifrån. Hon praktiskt taget skrek "SLÅ MIG". Så jävla patetiskt.
Kom hem runt halv tre och somnade utan att ha bortstat tänderna, juck... blä!

Om några timmar bär det av till jobbet..






Kommentarer
Postat av: Juan Carlos

Tjena!!



hoppas allt bra där :D

vill först säga att du har en nice blogg och att man tackar dig mkt för igår, det var väldigt kul. Appropå igår måste man säga att det var kul tills de dära fjortisarna ville ha roligt :P

men till slut löste det sig och det blev en lyckad kväll :)



Hoppas att det går bra med dig och jobbet och som sagt... tack för igår.. :)



hälsningar



PS: Du var ikke den enda nyktra människan.. :O

2009-09-26 @ 12:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0