Halloj!

Datum: 2009-09-01 | Tid: 18:43:26
Sara tyckte att jag skulle lägga in en sms-konversation mellan mig och olle så att hon kan leta fram o läsa det när hon är deprimerad! Toffel som jag är så lyder jag hennes order   :

Grunden är att Olle retas för att jag går i skolan.

Jag
Sluta retas :(

Olle
Varför sluta med det man är bra på? ;) Reta N2 sen om du ser honom från mig :D
Eller vad dum jag är, klart du ser honom... Reta honom iaf! :D

Jag
Haha han sitter på andra sidan av klassrummet så gör det på rasten xD Ska jag säga något speciellt eller?

Olle
hehe soft, säg: stamata skolan malaca sen kan du hälsa från mig :P

Jag
Han hälsar bögfitta

Olle
:D Fråga kim sen om väderleksrapporten i kina!

Jag
Hon hälsar bögfitta

Olle
Soft, aja ska ner och laga mat nu typ, vi hörs senare! Ha så kul i skolan hahahahhahahahhahaha

Jag
Bögfitta









Kommentarer
Postat av: Sara

HAHHAAHHA bästa idag!

2009-09-01 @ 22:34:47
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0