i am your lover and your mistress

Datum: 2009-09-18 | Tid: 17:34:23
You Are Right Brained in Love
When it comes to love, you go with your gut not with your head.
You have an open heart. You fall in love easily and get hurt just as easily.
You are spontaneous with relationships. You go with the flow and don't worry about the future.
You are romantic, empathetic, and caring. More than most people, you really love being in love.


Nu är rummet klart och rent och fint och underbart, så nu ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig i ordning för ikväll.
Min och Saras tvåmannafest har precis utvecklat sig till ett full frontal-event, men vi har ingenstans att vara. Ibland lyckas man ju bara för bra.
Nej, nu ska jag snabba mig, mammas mat väntar inte.
Mhmmm....fläskfilé






Kommentarer
Postat av: Sara

Blev en trerätters hos min kära släkting, en riktigt knockout kan jag säga! Så nu är jag fit for fight, men grapparna är lite gnälliga över det här med lokalsbrist "/

2009-09-18 @ 19:33:19
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0