i can be brown, i can be blue

Datum: 2009-09-11 | Tid: 08:44:35
Morn morn,
Ska snart börja röra mig mot bussen som ska ta mig till den sista dagen i skolan för den här veckan. Kunde inte sett fram emot det mer. Jag känner att jag behöver de här dagarna som kommer.
Som Camilla redan nämnt så drar vi till N1's land över helgen, och med tanke på allt som har hänt är jag inte alls lika positiv till the funfactor så satt säga. Men jag kan behöva avslappningen och jag vill försvinna in till någon sorts lanbubbla igen.
Anyway, sitter här och lyssnar om och om igen på Grace Kelly. Läste texten i Saras blogg igår och jag lyssnade på den på repeat då också. Det har blivit min nya morgonsång för den stämmer så bra in, precis som så många andra låtar gör just nu, eller vissa delar ur texterna i alla fall.

Jag outfitar inget speciellt idag eftersom vi bara ska till skolan och sen hem igen (som vanligt ungefär), och då ska jag snabbt duscha, packa mat och resten av kläderna + kudden och sen bär det av mot Norrtälje.
Camillas outfit var väldigt söt dock, så nu vill jag byta...haha






Kommentarer
Postat av: Ida-Maria

Tja på er båda!

Hoppas att ni får ha en toppenhelg!

Kraam Ida!

2009-09-11 @ 13:18:17
URL: http://idasnyablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0