i know you want me

Datum: 2009-09-08 | Tid: 11:11:21
Sitter och lyssnar på töntmusik medan jag lekar med Country Story och Farmville. Börjar klockan 15:15 idag så jag har lite tid att fördriva.
Det är meningen att N2 ska höra av sig när han drar till N1 så jag har någonting att göra, men man vet ju aldrig. Boys will be boys och all den skiten.
Anyway, ska skriva den där reflektionen på perception som vi ska göra idag, för den uteblivna psykologilektionen, och sen måste jag börja ta igen en massa av svenskuppgifterna som jag ligger efter med. Tänkte börja med Romeodagboken och vara fett smörig med den, och be Camilla om diktanalysen eftersom jag inte kommer ihåg ett skit av den!

MEN FÖRST; så ska jag äta brunch! eller flunch som Alex kallade det häromdagen på historialektionen

PEACE OUT






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0