i know you want mee!

Datum: 2009-09-11 | Tid: 08:25:20


God morgon!

Jag vaknade för en timme sedan! av mig själv..? Udda!
Idag har jag tre lektioner sen drar vi till n1s land över helgen! Ska bli kul, förhoppningsvis!
Jag köpte en kjol i förrgår, som jag har på bilden ovanför! Jag gillaren! Känner mig söt i den! haha!

När jag vaknade imorse hade jag pitbull - i know you want me på huvudet, vilket är väldigt konstigt eftersom att jag bara har hört den låten få gånger (ingen av gångerna var igår) och jag gillar den inte ens!



Ha en trevlig helg allihopa för som ni förstår kommer vi inte kunna blogga i helgen!

Personligt meddelande till Kim:
Jag älskar dig, du är den bästa vännen jag har haft och vad som än händer, hur mycket vi än bråkar så kommer vi alltid bli sams igen. Bara att inse!








Kommentarer
Postat av: Kim

<3

2009-09-11 @ 08:47:18
URL: http://kimilla.blogg.se/
Postat av: Ida-Maria

Asafinakjolen! MVG ++

2009-09-11 @ 15:24:33
URL: http://idasnyablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0