i'm still breathing, but we've been dead for a while

Datum: 2009-09-15 | Tid: 20:37:33
Det är så kul att drabbas av höstdepression, verkligen.
Är så jävla less på allting som har med livet att göra, och skulle bara vilja sova igenom hösten/vintern/våren och vakna upp igen när det är sommar.
Om det ändå vore så enkelt.

Nej, jag är fast i ett vaket tillstånd, med skoluppgifter att ta itu med, och problem att lösa och ta hand om, ett jobb att sköta och människor att stötta. Jag har helt enkelt inte tid att vara deppig.
UGH.

Så det är ungefär vad jag ska göra ikväll. Plugga.
Och imorgon ska jag jobba, och på torsdag tror jag att jag måste ta hand om mitt liv och göra den där jävla metaforiska tarmsköljningen så jag får ett slut på det hela.
Sen måste jag städa mitt rum också.

Jag längtar till helgen...eller ännu bättre - höstlovet!
Deppig musik gör inte saken bättre heller, men vad fan ska man göra när man vill spy på allting som har högre BMP än 70

Edit: Dessutom måste jag göra om i bloggen också! UGH.
Känns nästan värt att betala nån för det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0