let me sign

Datum: 2009-09-16 | Tid: 10:35:23
Ligger hemma i sängen och tar det grymt lugnt.
Vaknade upp i morse och kände hur huvudet var tungt som sten och visste att jag inte skulle klara av skolan idag. Så jag sjukanmälde mig och bestämde mig för att stanna hemma.
Har legat och kollat på Year One och ska snart dra igång en annan film (vilken vet jag inte än) och bara vila tills det är dags att gå upp och gå till jobbet. Förhoppningsvis har feberkänslan försvunnit då och jag kan arbeta utan att svimma etc.

Tror att min kvällslek med Fredde inte var den bästa då det slutade med detta. Och det var fittigt kallt ute igårkväll.

Anyway, ska lämna datorn ett tag och chilla.
L8er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0