My life would suck without you!

Datum: 2009-09-18 | Tid: 08:38:21

Det här är en vanlig morgon hos mig:
Jag vill åt datorn så jag frågar Jesper som sitter där när han börjar
Jesper: Klockan åtta.
Jag: Den är tio över nu.
Jesper: HELVETE!!!
Jag går och tittar på jesper schema, går sedan förbi Jesper för att gå in på mitt rum och när jag går förbi säger jag: Kul att du börjar halv nio då.
Jesper: Jag vet.

Min familj är så jäkla konstig.

Jag vaknade sju idag för att titta när Kissie var med på the voice! HAHHAHAHAHA jag vet, jag vet, jag vet. Förlåt, alla min heder sjönk till noll nu. Men det är så här, ingen verkar ju fatta hur fejk hennes karraktär är, hon är ju inte så där dum och mallig egentligen, det är bara en roll och det tycker jag är skitkul! Nu är det ju så att hon faktiskt inte är så bra på att skriva och gör en del stavfel i sin blogg, men jag tycker ändå att hon är duktig som har lyckats lura så många människor, hon får folk att läsa hennes blogg för att dem avskyr och vissa t.o.m avundsjuka på henne, folk härmar henne (?!),hon tjänar dessutom sjukt mycket pengar på det och hon räknas nu som en av sveriges kändisar!


Den här låten sitter jag och lyssnar på nu:










Kommentarer
Postat av: Helena

Hur kan du gå upp bara för att titta på henne på tv? Du e knäpp :P

2009-09-18 @ 08:42:17
URL: http://nenawiking.blogg.se/
Postat av: Kim

du verkar gilla den väldigt mycket nowadays camsick ^^

2009-09-18 @ 11:10:58
URL: http://kimilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

den är ju asbra :)

2009-09-18 @ 11:12:03
Postat av: Kim

Yes, men ändå

2009-09-18 @ 11:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0