save it for the morning after

Datum: 2009-09-19 | Tid: 09:25:06
Godmorron kära vänner.
Vaknade upp för inte så länge sen med en relativt utvilad kropp och ett inte alls sjukt "jag-mår-piss" sinne. Ibland har man tur.
Festen varade ungefär till sex, men då hade jag legat avdäckad ute, på toaletten och i saras säng i ungefär två timmar. Kommer inte ihåg så där jättemycket under den perioden mer än att jag var trött men att varje gång jag skulle resa mig upp så blev jag illamående, och att Fredde utbrister "Klockan är halv fem". Åhlén kom någon gång där också, och när jag kunde pallra mig ut från toaletten så mådde jag mycket bättre, men var fortfarande trött och gick in, sa hej till Åhlén och sen hejdå, och godnatt till alla.
Chrippa sa till mig att komma till datorn och när jag gjorde de fick jag se att de bytt ut bakgrundsbilden. Måste nog byta tillbaka igen, innan Saras mamma kommer hem.

Mina strumpbyxor är helt trasiga, jag har konstig smak i munnen och jag ska jobba om fyra timmar.
Och att vara bakis, det är så värt det.
För jag höll mitt löfte till mig själv, släppte allt och blev riktigt appackad.
Win.






Kommentarer
Postat av: Sara

Jo nog släppte vi lite på allt. Dagen-efter-ångest </3

2009-09-19 @ 09:33:02
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0