Sömntuta

Datum: 2009-09-24 | Tid: 19:49:45

Hej hopp lingonsnopp.
Jag vaknade just upp från min plötsliga vilostund, lika trött som innan och med de där feberkänslorna och tunga huvudet jag får när jag sover och det inte är dags att sova
Gick direkt ut och gjorde ett par mackor och tog ett glas mjölk - min middag, och hängde upp tvätten som jag lovade mamma att fixa, och nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag orkar inte plugga för jag är som sagt fortfarande inte trött, men jag orkar inte sova heller för det är jag för pigg för.
Det blir nog till att sitta här och bara glo på någonting i tre timmar och sen försöka sova ett tag i alla fall.
Men när jag tänker på mina planer får jag dålig samvete. JAG BORDE VERKLIGEN PLUGGA! Det är ju vad alla andra gör ikväll...typ.

Det har varit en grymt skum dag idag.








Kommentarer
Postat av: N

sv: tack för tipset ;)

2009-09-24 @ 20:21:02
URL: http://nattt.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Ja riktigt dåligt!

2009-09-24 @ 21:09:35
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0