this can't be happening

Datum: 2009-09-13 | Tid: 20:44:07

http://www.zmescience.com/wp-content/uploads/2007/10/homer-sleep1.gif


Klockan är nu "lagligt-för-att-gå-och-lägga-sig, så det är precis vad jag tänker göra. Efter att jag har uppdaterat min iPod med de senaste låtarna, och bortstat tänderna. Sen kommer jag nog antagligen läsa lite också, för tro det eller ej, men jag vill inte sova än. Det känns som om livet i lanbubblan (avskild från omvärlden) kommer att spricka, sekunden jag lägger mig i min egna säng.
Men förr eller senare måste jag gå och lägga mig, och jag vill gärna kunna komma upp imorgon.
Väskan är uppackad, men allt ligger på golvet istället, för jag har ingen ork att göra något vettigt, eller som kräver ansträngning från min sida.
Det löser sig imorgon.

Snart är det dags för en tarmsköljning. Inte bokstavligt talat, fast det kanske vore bra det också.
Det jag syftar på är mer mentalt och kroppsligt. Det är dags att rensa ut skiten.


Hide and seek - Imogen Heap





Kommentarer
Postat av: Rosita

Sv: Hahahahahaha men okej?

Du behöver ju inte titta? :)

2009-09-14 @ 20:53:53
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0