URGH!

Datum: 2009-09-06 | Tid: 16:16:03
Det blev inget The sims 3 för mig eftersom min pappa beter sig som en drygfitta.

"Nej, du får inte låna datorn för jag ska ha den imorn."

"Den ska ligga i bilen imorgon när jag åker"
"Jag kan packa ihop den och lägga tillbaka den, det tar inte så lång tid"
"Du får ändå inte låna den"

Ugh, fy fan vad glad jag är att det är över snart. Ju snabbare desto bättre tycker jag. Han får gärna flytta ut imorgon för allt jag bryr mig.
Man tycker ju att han borde vara lite trevligare, men ack nej. Det har han i och för sig aldrig varit, så jag förstår inte varför jag irriterar mig på honom nu.

Så jag får spamma bloggen med onödiga tankar istället.
KTHXBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0