Zumba!

Datum: 2009-09-22 | Tid: 10:49:49
Blev inte så mycket plugg igår, skulle ha gått hem direkt efter skolan för att plugga men så blev det inte.
Efter skolan säger Kim "Jag och Sara ska till Fredde, ska du med?", jag svarar ja utan att tänka.
Vi åker till Fredde och tittar på film och efter en eller två timmar ringer Bengt och säger att jag måste komma och vara med på fotboll, utan att tänka säger jag ja och åker till trollbäckens ip.
Klockan halv sju kommer jag hem och då blir det värsta skrikbråket mellan mig och min pappa och sen när jag väl kommer in på mitt rum så är jag för arg för att plugga.
Precis när jag har lugnat ner mig så ringer Berglund och vi går på promenad i två timmar. När jag kommer hem lite över tio tittar jag på historia-frågorna och inser att de inte var så svåra som jag trodde men orkar inte göra dem. Sen lägger jag mig och läser en stund innan jag somnar. WAY TO GO CAMILLA!

Så idag MÅSTE jag skriva klart textarikeln och göra historia-frågorna. Annars kommer jag dö!
Resten av veckan måste jag göra klart samhällsuppsatsen också. VILL INTE, VILL INTE, VILL INTE!
Ska jobba på tom jones ikväll också.. Så halv sex ska jag ha pluggat klart och gjort mig i ordning..

Idag när jag vaknade startade jag med att köra Zumba i en halvtimma, det var första gången jag körde det och det var kul men vissa moves är faktiskt svåra! Jag har ju spelat handboll och handbollsspelare är kända för att inte kunna dansa. >.<









Kommentarer
Postat av: Kim

har du laddat ner det nu? :D

2009-09-22 @ 11:38:00
URL: http://kimilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

jupp =)

2009-09-22 @ 12:15:02
URL: http://kimilla.blogg.se/
Postat av: Kim

visst är det fett med najs?

2009-09-22 @ 12:29:29
URL: http://kimilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0