Aktiva Kim

Datum: 2010-02-17 | Tid: 21:08:57
Idag har det varit en riktigt spännande dag.
Jag drack kaffe på morgonen, och därefter blev allting vrickat. Jag var speedad och speedad och lite mer speedad.
Idrott och direkt efter gick jag och Sara till Korpen för att fila på vårat Xumbapass, och efter det så gymmade jag lite (I KNOW, RIGHT?!)
När jag var klar så gick jag till Ica och köpte två äpplen och en energidryck som jag hällde i mig direkt.
Sen kom jag hem, åt, städade mitt rum, gick ut med bronx, duschade och nu så ska jag plugga.

Det har varit ett riktigt äventyr...
Borde dricka energidryck oftare.










 

Plugg var det ja!

PEACE HOMBRES!





Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: Ja eller jag tror nån av er skrivit fint hår eller typ du är snyggare i blont..

2010-02-17 @ 21:47:29
URL: http://bluesmooke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0