Alloha

Datum: 2010-02-20 | Tid: 16:28:14

Så det blev riktigt kul igår. hahahaha.
Det blir aldrig bra när man börjar dricka öl klockan tre.. på en praktiskt taget tom mage. Men oj vad kul jag hade. Vet inte riktigt vad jag ska berätta om hockeyturneringen, det var rätt kul att titta o tiden gick sjukt snabbt. Vi kom trea! Alltid något. Efter första matchen trodde jag att vi skulle komma sist. haha

På vägen till bussen puttade Bruno mig i en snöhög och mulade mig, jag flippade och skulle göra tillbaka vilket resulterade att båda var helt täckta med snö efter. Jag var typ blind (snö och hår i hela ansiktet) och tappade balansen totalt, vilket såhär i efterhand är rättt pinsamt när jag inser hur mycket jag vinglade. Vilket faktiskt var för att jag inte såg något men det fattade inte de andra. När vi kom till gullmars märkte bruno att han hade tappat sin klocka för 3000 så han o oscar gick tillbaka o letade, så jag fick stå ensam på busshållplatsen. Riktigt pinsamt att stå helt snöig o genomblöt själv. Det första som händer är att någon i ungdomsgänget som står brevid mig säger "Oj, antingen har hon råkat illa ut eller så har hon fått till det jäkligt bra". Jag blängde på honom sen ringdej ag och skällde på Bruno och berättade högt om idioterna brevid, de blev ´tysta o tittade bort.

Jag mötte Lasse på bussen, jag förklrade att jag inte alltid ser ut sådär, kändes nödvändigt.
Väl framme hos Bella och filippa däckade jag en stund, för att sedan vakna till efter att alla som befann sig i huset mer eller mindre hoppat på mig en varsin gång. Sen tog filippa mitt täcke så då var det ingen idé längre.

Kvällen innehöll Snook, gamla godingar, tjaffs, vilda diskussioner och politik.

Ehh?

Jag kom hem klockan typ.. fyra tror jag?

Ikväll ska jag jobba på Rammstein o sen ska jag o robin leka herreman på täppan. hahaha










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0