Big girls don't cry

Datum: 2010-02-04 | Tid: 18:13:22
När mamma kom hem och var skitgring för att det var så stökigt i köket bestämde jag mig för att laga middag till familjen, ta bort den bördan från hennes axlar. Det uppskattades, så det kändes bra. Nu har jag lagat middag till familjen två dagar i rad, so not me, men jag mår faktiskt bra av det, i alla fall efteråt. Ska börja skärpa mig hemma, jag är ju fasen en levande zombie när jag är hemma.

Nåja, sitter och försöker lista ut hur jag ska göra historiauppsatsen (hur kan fredrik göra så svåra uppgifter?!) och väntar på att klockan ska bli tio i åtta så att jag kan ta bussen in till stan och mötta upp de andra. Ja, vi ska ju på spelning på Sugarbar! Jag är rätt taggad! Eller jag är sjukt trött, men jag är sugen på att åka. Är sugen på öl också, ska nog ta en öl eller två, om det är billigt, annars får det va. Öl är gott men fasen inte värt över 50 spänn  när man kan handla en ölburk för typ 15. Jag måste ju spara pengar så att jag kan handla min kära peace and love-biljett snart!








Kommentarer
Postat av: nathalie

Hejhej

Fin blogg.

Ska vi följa varran i bloglovin ?

Kram

2010-02-05 @ 08:05:12
URL: http://nathaliezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0