Enformigt

Datum: 2010-02-24 | Tid: 11:28:54
Livet börjar verkligen kännas enformigt nu.. Vakna, gå till skolan, åka hem, plugga, läsa, somna... jag är så himla skoltrött just nu.. gaah.. Vill att min aupairansökan ska vara inskickad, vill ha intervjun avklarad, är så himla nervös inför den.. jag vill ha hittat en underbar familj i london, jag vill ha sommarlov och förbereda det sista inför att åka till england, jag vill att det ska vara peace and love snart.. Jag måste ha ett sommarjobb.. Jag vill bli sams med en viss person innan jag åker.. Jag vill ha världensbästa sommar med mina vänner.. Jag vill inte att jag ska få ångest innan jag ska lämna sverige och åka, jag kommer garanterat ha det, men det kommer vara värt det..

Mest av allt vill jag att studenten ska vara över.







Kommentarer
Postat av: Filippa

Hade du inte fått en aui pair familj redan? Han läkaren eller vad det nu va :P

2010-02-24 @ 12:59:29
Postat av: Camilla

men jag ville inte åka till honom :P

2010-02-24 @ 15:31:58
URL: http://kimilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0