God morgon

Datum: 2010-02-06 | Tid: 12:45:25
Eller jag har varit vaken ett tag, jag har fixat lite med min födelsedagspresent till mamma, jag är väldigt nöjd! Längtar efter att få ge den :) Oj, vad nyfiken du blir nu va mamma?

Nu ska jag få i mig lite mat, sen ska jag göra klart a-delen på historian, har redan börjat på b-delen för den verkade roligare, det var den inte.. så jag hoppar runt lite mellan båda, huvudsaken är ju att jag jobbar liksom.

Ikväll äre partaj i Gula villan, ska nog bli kul!


En av mina favoritbilder på mig och mamma! <3







Kommentarer
Postat av: Mamsingen

Åhh, va nyfiken jag blir nu... En jättehärlig bild på oss, mammas lilla gris:-)

2010-02-06 @ 21:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0