Hårfärger

Datum: 2010-02-11 | Tid: 15:49:17
Jag har ju haft rätt många olika hårfärger, jag gillar att byta runt. Nu börjar jag tröttna på att vara röd/brunhårig, vilket jag varit i säkert åtta månader nu.. Måste vara rekord.
Jag och sara satt och tittade på olika blonda färger igår, och jag är fan taggad. Tänker inte bli platinablond eller ngt, men någon nyans av blondt ska jag ha. Måste bara spara pengar till frisören, kommer kosta en del med först blondering, färgning o slingor + klippning. Herregud!



Jaja, det är Hillary Duff, hon är söt o har fint hår.

Känns jobbigt o lägga ner massa pengar på något jag inte är säker på att jag kommer passa i .. Hmm fast jag är ju blond egentligen, men det var så länge sen jag var det.



haha det här varen enda bilden jag hitta på mig som blond..


men vad tror ni?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0