Igår

Datum: 2010-02-13 | Tid: 13:08:15
Igår mötte jag upp Robin och vi åkte o hämtade ut biljetterna till en förhandsvisning av Alice i underlandet, efter det drog vi på spelning på teater Accent, jag blev kär i en killes rumpa.... egentligen var han rätt snygg, fast egentligen inte.. Öh?
Efter spelning drog vi till mig och tittade på lejonkungen.. Vi konstaterade hur sjukt bra den filmen är, den är fan helt otrolig, musiken storyn, everything. Sen satte vi på Micke och Molle, jag grät, Robin sov. När den var slut stängde jag igen datorn och somnade, det måste sett väldigt komiskt ut för Robin låg ihopkrupen som en liten boll med huvudet åt ena hållet och jag låg ihopkrupen brevid med huvudet åt andra hållet.

Nu har Robin precis dragit typ, han skulle träffa någon klockan två o sen har han spelning. Jag insåg för en stund sen att jag börjar klocka nio imorn så jag blir nog hemma ikväll. Måste dessutom skriva mitt tal till engelskan

Hejsvejs






Kommentarer
Postat av: Liv!

SV: Jaa jo jag har inte mycket som jag har stickat som jag lyckats med :P men denna mössa blev väldigt bra :D

2010-02-13 @ 13:25:40
URL: http://livfriden.blogg.se/
Postat av: A

När är det premiär för Alice i Underlandet? Har väntat i evigheter. Depp är fin på duken.. <3

2010-02-13 @ 14:03:26
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0