Kyyyla

Datum: 2010-02-22 | Tid: 08:56:03
SL uppmanar alla att vara hemma och skolor stänger för att de inte kan utlova att barnen är säkra länge. Ändå har jag lyckats ta mig till skolan nu. Först hade jag tänkt att gå till skolan men när jag fick veta att det var -25 grader så bestämde jag mig för att ta bussen. Jag hade tur med första bussen, den kom direkt. Det jobbiga (inte för mig, jag fick en sittplats) var att vid varje busshållplats skulle minst tjugo pers på.. Så det blev trångt och i fårdala fick inte ens alla plats, så några stod kvar på busshållplatsen.. I centrum fick jag vänta i en halvtimma.. inte ok.. det var så stört kallt. Efter 25 minuter insåg jag att centrum var öppet och man kunde gå in där och vänta.. Men då kom ju bussen efter typ fem minuter. haha..

Nu sitter jag och gör en powerpoint om the kooks. spännande!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0