Looking back...

Datum: 2010-02-21 | Tid: 16:56:52
Jag satt och pratade med min kusin och tänkte på när han gick i Forellen. Jag fick för mig att han var lika gammal som Albin och David och tänkte att jag skulle kolla de gamla skolkatalogerna.
Jag fick mig ett gott skratt och jag tänkte dela med mig av detta nu...

Lillskiten som nu har blivit både längre och starkare än mig!
Morr!
Samma min har han också!


Att Albin och Gogge är syskon märks tydligt. Båda hade en passion för långt ostyrigt hår.
Sen klippte han sig och blev mer lik den Albin han är idag.



Ser typ precis likadan ut fast yngre...HAHA



Vem är detta? Att Gogge har haft så där långt hår förvånar mig fortfarande!



Herr Nordin och Herr Fransson den äldre till er tjänst!


DET VAR ALLT FÖR MIG!
GOODBYE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0