Mirror mirror on the wall..

Datum: 2010-02-20 | Tid: 17:16:16
Har ni tänkt på hur olika man ser ut i olika speglar. Ja, egentligen har det ju med belysningen att göra men nåja.

I mitt ena badrum har jag en spegel som jag nästan alltid ser bra ut i, det är där jag oftast sminkar mig, det känns bra, det är ett varmt ljus liksom så den döljer allt man inte vill se.
Sen har jag the mirror of truth i mitt andra badrum.. Där ser jag ALLT. varenda liten pormask, vartenda litet hårstrå som ligger felt. Varenda liten ojämnhet i sminkningen.. ALLT!

Det är sjukt irriterande när man går från den ena spegeln till den andra.

Kim har bara bra speglar i sitt hus, jag tycker fan jag ser bra ut i varenda spegel där, oavsett.  haha. och då har jag varit i väldigt dåligt skick flera gånger jag har varit där.







Kommentarer
Postat av: Kim

Vi Norénkvinnor vet hur man ska göra för att stärka självförtroendet!

mouahaha

2010-02-20 @ 17:24:50
URL: http://kimilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

hahahah eller hur!

2010-02-21 @ 01:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0