save it for the morning after

Datum: 2010-02-07 | Tid: 20:40:20
Ja kära vänner!
Livet är hårt om man är som jag är, men det är det värt.
Igår var vi som sagt i Gula Villan på partey, och jag hade jobbat innan. I min trötthet och stress så hoppade jag på fel buss och Knöppel fick vänta på mig aslänge, sen var det ingen av mina vänner som var nyktra nog att berätta hur man skulle gå dit, förutom Filip A (som därmed blev förlåten för väckningen).

Vi gick dit, röjde och sen åkte vi som sagt hem till Fredde. Jag spydde blod (läs: rödvin, men alla trodde det var blod) och jag skyller detta på åksjuka eftersom jag måde prima innan vi satte oss på bussen. Jag hatar att åka buss på fyllan.

Väl hemma hos Fredde så var jag först jätteseg, sen gick jag ut och satte mig och var borta ett tag (jag vet inte hur länge för jag hade ingen tidsuppfattning, men Fredde sa att det var länge i alla fall), gick in, var fett party och höll i det tills jag "somnade" runt åtta på morgonen. Innan dess hade vi pratat kejsarsnitt, och jag lärde mig spela en del ur River Flows In You med Yiruma (vilket jag ser som en bragd eftersom jag var ganska onykter). Folk droppade av, men jag, N1 och Knöppel sov över hos Fredde och vaknade runt ett idag. Låg mest i soffan och degade (läs: dog) och sen åkte vi och handlade bakismat och kollade på (ironiskt nog) Baksmällan.

När jag kom hem och skulle duscha såg jag att jag har ett blåmärke på axeln! Hur fan får man ett blåmärke PÅ AXELN?!

Allt i all - en bra kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0