Daybreakers

Datum: 2010-01-24 | Tid: 22:07:49
Såå.. Nu har jag sett Daybreakers.. Vet inte om jag tyckte den var bra eller dålig, jag var äcklad men ändå  sjukt underhållen..
Jag har teorier om filmen, regissören tänkte att nu skulle han slita sönder alla gulligulltankar om vampyrer som vi fått av Twilight och bara kötta allt vad de pallar.
Eller så var det bara en luring, alla tänker "åh en ny vampyrfilm, MÅSTE SE!!", kommer dit och blir BRUTALT chockade och mår dåligt. Trailern är ju inte blodig alls? Feta luringen!
Tror det var blod i säkert 95% av scenerna. Det var så brutalt att man garvade, fast man garvade aldrig ordentligt, man garvade liksom.. osäkert? typ, ehehe... öh? Mest så kände man hur ansiktet var förvridet i någon form av chockat uttryck.

Den var sjuk.. men ändå sevärd på något sätt.

Adjö






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0