Hur går det för oss?

Datum: 2010-01-18 | Tid: 16:49:51

Igår anmälde jag mig hos STS, vilket är en förmedling som hjälper aupairer att hitta familjer, de lägger dock inte ut mig fören sex månader innan avgångsdatum, så i februari någon gång skickar de väl ut mig.
Berget kände ju som sagt en familj i Irland som söker en aupair, jag ska prata lite med mamman där och känns det bra så tackar jag ju ja till det, men det är mycket som måste passa in också, med när de vill att jag ska komma o hur länge, + massa mer. Men jag vet att jag skulle känna mig bekvämast i England, nära London, älskar det stället och det känns välbekant på något sätt, dessutom "känner" jag folk där så det skulle kännas tryggt.

Det känns dessutom tryggast att åka med en förmedling, för skulle jag inte trivas i familjen så fixar förmedlingen en ny familj, annars blir det att åka hem igen.

Vet inte varför texten blev knäpp nu? Går inte att fixa, pallar inte hålla på!





Kommentarer
Postat av: Ida-Mari

Coolt! :D

2010-01-18 @ 17:33:24
URL: http://idasnyablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0