Ms. Popular

Datum: 2010-01-21 | Tid: 19:25:20


Min populäritet tycks alltid komma när jag minst anar det. Som idag till exempel.
Jag råkade somna till (sov i typ...en timme) och när jag vaknade hade jag två nya sms. Sen åt jag middag och då ringde Filippa och bokade Obscurespelande med mig.
Sen fick jag ett mess till och då satt jag med tre konversationer bollandes i luften, och sen mitt i allt så ringer Olle också för att prata om badmintonen som vi ska köra imorn.
Jag fick den stora äran att boka banor - varsågod sa olle och sen la han på! (Nä, men han sa att han skulle ringa lite senare och SEN la han på)

Men jag klagar inte, det känns bra att använda smstillgången för en gångs skull ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0