Onsdag

Datum: 2010-01-13 | Tid: 16:59:59
Kom precis ut från duschen, det är så kul för ibland när jag börjar bli klar i duschen så knackar mamma på dörren för att hon tycker att jag varit där för länge eller för att hon också ska duscha och då blir jag såklart skitirriterad och stannar i duschen en liten stund till även fast jag egentligen är klar. Det är så löjligt egentligen men jag göre varje gång!

Bara en dag till i skolan den här veckan eftersom att vi är lediga på fredagar! Tjohoo!

Rolig fakta om den här dagen är

1. Idas piercing är infekterad och därför gav jag henne en ¨vätska jag köpte i London som man kan ha på piercingen för att bli av med infektionen, då tänker ni kanske "Men du har ju också piercat dig, behöver inte du den?". Så här är det, 1. Min piercing har läkt jättefint och jag klarar mig med att ha saltvatten på två gånger om dagen. 2. Vätskan Ida fick luktar så stört illa, jag känner den där lukten i flera timmar efterj ag använt den och min familj klagar på lukten. Den luktar inte bara starkt, den håller sig kvar länge också! Och där kommer vi till det roliga, hon fick den i skolan idag och en timma senare när jag går till skåpen känner jag den där lukten,  hon har uppenbarligen använt den direkt. Det luktade sjuukt starkt. Jag som är rätt van vid lukten och vet vad det är för ngt mår inte dåligt av den men jag hör hur alla som går förbi säger "hmm vad är det som luktar". Jag stod bara och log, skadeglädje!

2. Idrotten blir livsfarlig när det är en klass med nästan bara tjejer, inte för att tjejer är starkare än killar (HAH), utan att tjejer har långa naglar. Vi körde amerikans fotboll idag och i duschen upptäckte jag ett rivsår i armhålan! Haha helt stört ju!

3. Ett hårstrå fastnade i min piercing och jag såg inte det utan jag såg bara ett långt hårstrå på min mage så jag skulle dra bort det och det gjorde stööört ont!

Nu ska jag plugga samhäll! Sooo loong!







Kommentarer
Postat av: Ebba

Fin blogg :)

2010-01-13 @ 18:02:52
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahah det gjorde jag! XD och folk kom och bah, va fan är det? och en kille sa ''Det luktar lussebullar'' ahahahhaha XD Så, jag ska inte göra om det ^^ funtar på att busa med naturarna och lägga lite på något skåp där eller så ^^

2010-01-13 @ 19:18:37
URL: http://idasnyablogg.blogg.se/
Postat av: Sussi

Grrrr, det ska jag komma ihåg!!!!

2010-01-14 @ 10:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0