so what happened?

Datum: 2010-01-19 | Tid: 23:59:18
Idag på jobbet var jag fett otaggad, vilket gjorde att jag egentligen var sämst. Men sen gick det bättre och bättre (förutom att våran kaffemaskin blev knas och spottade ut kaffesump i alla koppar så vi fick byta filter och rengöra hela skiten...typ).

Jag och Calle (liiiillebroooor) hade en rolig lek som hette "Flyter det?". Vi tog hinken med cola som vi varit tvugna att svinna och sen kollade vi om vissa saker flöt eller inte. Till exempel ett korvbröd som hamnat på golvet under pausstressen, ett sugrör, och lite andra saker som ändå skulle kastas eller diskas.
Det var en rolig sysselsättning och vi funderar på att göra det globalt och sprida leken överallt över globen. Kan bli kul.

Inte lika kul var när Calle sen sa; "Nu får du gå och diska det där, Kim"



När jag kom hem så skrev jag lite på Issues, och jag är nu klar med kapitel sex och ska börja på kapitel sju när jag orkar. Inte just nu dock. Ska röka och sen göra mig i ordning för sängen. Ska kolla på Bedtime stories. Tycker jag passar väldigt bra.

Natti natt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0