the day after tomorrow

Datum: 2010-01-16 | Tid: 14:50:34
Jag kan inte säga att jag mår bra precis, men det är inte värre än vad det har varit.
Igår, så festade jag på tom mage (i.e jag hade inte ätit någonting på hela dagen) så jag blev full på i princip ingenting, och dessutom så gate-crashade jag min första fest.
Det var awesome!

Kom hem någon gång vid halv fem och la mig för att kolla på The Vampire Diaries, och gjorde popcorn och ringde Sara eftersom det hade uppstått ytterligare komplikationer mellan mig och en av grabbarna, som jag igår försökte säga förlåt till för hur jag har betett mig, men allt jag fick var ett klick i örat efter att han hade konstaterat med en relativt kylig ton att de "glappkäftade". Inte så trevligt.

Men men.
Nu ska jag hem till Sara för att kolla på Angus, thongs and perfect snogging och äta pommes tills jag dör, sen ska jag åka hem igen och göra mig i ordning för rond två.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0