ugh

Datum: 2010-01-29 | Tid: 10:53:00
Jag vaknade åtta idag, helt stört ju, jag som verkligen behöver sömn, men neej jag skulle drömma skitjobbigt, vakna och inte kunna somna om. Varför drömmer jag om efter studenten och framtidsplaner? Det är inte som att jag inte oroar mig tillräckligt mycket i vaket tillstånd, ska jag behöva sova dåligt pga det också? Jag har sån ångest för att gå ut gymnasiet, jag vill gå i skolan, även om jag är skoltrött så vill jag gå i skolan, för det känns så säkert. Jag är livrädd för att inte hitta någon bra aupair-familj och bli hemma i sverige istället, utan jobb, utan skola, bara gå runt. Det vägrar jag göra. Det är nästan så att det känns värt att tacka ja till de erbjudanden jag har fått, även om det inte känns helt bra, bara för att vara säker på att jag får komma iväg. Men det lär ju lösa sig, har ju anmält mig till en förmedling som ska hjälpa mig, men tänk om de inte hittar någon familj till mig?!

Sen känns det som att det är äckligt kort tid kvar tills jag är vuxen..

Jag dör..


I alla fall så har jag spelat the sims från klockan åtta tills nu, när man inte kan kontrollera sitt eget liv får man kontrollera någon annans, eller hur?

Idag ska jag träna och städa, klockan fem ska jag till Sara, vi ska käka, titta på skins, förkröka och sen är det UTGÅNG! Det ska bli kul. Gäller att njuta av ungdomen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0