Ugh

Datum: 2010-01-20 | Tid: 10:50:58
Jag är bajsförkyld.. SÅ jävla segt! Ska egentligen gå på bio ikväll med Robin, men tror inte jag kommer orka faktiskt.. ¨
Ska hålla i idrottslektionen idag också.. Handboooll, mohahaha

Juste! Fick ett mail från en som vill ha mig som au pair igår. Det var lite trist för hon skrev bara om sysslor och om lön, o saker som ingår. Jag bad henne skriva lite om familjen, tycker ändå det är viktigast. De bor i London, vilket jag gillar.. Och lönen var så jäävla fet att jag nästan tror att hon driver, 300 Pund i veckan (3570 svenska) + 1400 Pund i månaden (16660 svenska)... sen berätta hon att jag har ett rum med tv, dvd o massa grejer. en stor säng.. Alltså känns som hon försöker köpa mig eller något.. Jag som inte ens förväntat mig att tjäna speciellt mycket pengar på det här.. Man kan ju iaf undra vad det är för familj, de kanske bor i värsta fina huset och det är bortskämda snorungar som jag ska ta hand om.. I don't know. Men får kolla på hennes nästa mail där jag bad henne skriva om familjen.

Juste, sen vare en pappa från USA som hörde av sig också, men jag har ju bestämt att jag helst inte drar till USA, så jag tackade nej direkt..


Kommentarer
Postat av: Ida-Maria

OMG!!!!! :D Camilla fan vad nice!! Nu i höst då alltså? :o

2010-01-20 @ 15:46:10
URL: http://idasnyablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0