Underlig händelse igår

Datum: 2010-01-20 | Tid: 11:43:55
Jag glömde totalt bort det här igår när jag kom hem.
Men innan jobbet, och innan jag hade bränt 89 spänn på fikabröd och cigaretter så gick jag, Elin, Bella och Camilla mot Globen då en tjej kom och la handen på min arm samtidigt som vi gick förbi varandra och utbrast; "HEJ!" asglatt!
Jag svarar "hej" lite lika glatt och så fort hon gått förbi så vänder jag mig till mina rådgivare och säger; "Vem fan var det där?"
(Männen bakom oss skrattade)

Jag hann inte se hennes ansikte eftersom vi passerade varandra inom loppet av två sekunder så jag spenderade halva kvällen med att försöka komma på vem det var.

Nu ska jag kila till bussen.
Men jag tror att jag är för sjuk för att vara med på idrottslektionen
He he






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0