Filosofi

Datum: 2010-03-22 | Tid: 14:27:53


Jag hajjar verkligen inte det ämnet - at all! NADA, NISCHT, NEIN, NON!
Och om en vecka ska vi ha prov i detta vrickade "underbara" ämne och jag sitter och försöker skriva ett pluggpapper utifrån boken eftersom jag inte har tagit speciellt många anteckningar (har varit upptagen med att SOVA!) och dessutom glömde dem i skolan då jag tog fel block...
FAILED!


Än så länge så är det ganska lätt, men det är ju så mycket man ska ta med för att kunna få in så mycket som möjligt...
kanske ska skippa pluggpappret och bara läsa sidorna i boken varje dag tills provet... Det kanske är dags att prova en ny pluggmetod! Det funkade ju med Antiken, jag klarade nästan alla frågor när vi spelade Jeopardy, och nu är det totalt bortglömda, precis som det ska vara!







Kommentarer
Postat av: Ammi

sv: godmorgon! :) inte mkt, sj?

2010-03-22 @ 14:57:51
URL: http://aaammii.blogg.se/
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; hehe jo det är ganska tidigt med påskgodis. Men det är gott ;)



Har det varit en bra start på den nya veckan?

2010-03-22 @ 15:27:46
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0