god morgon

Datum: 2010-03-03 | Tid: 11:43:02
Eftersom att jag jobbade igår så spelade jag in säsongspremiärerna/premiärerna av Dating in the dark, desperate housewives och Cougar town. Så jag tittade i natt när jag kom hem..


Dating in the dark var skumt, men inte dåligt.. Fast som alla andra datingprogram så tyckte jag det var larvigt. Ändå kom jag på mig själv att gå in på kanal5.se och kolla hur det gått för paren efteråt.. suck! Sen verkade "det-här-händer-i-nästa-program" väldigt spännande också, så ni hittar mig i tv-soffan klockan åtta nästa tisdag också skulle jag tro.

Desperate har flippat så jäkla totalt. hahaha, ett flygplan krashade på alla husen, Karl dog (vilket faktiskt gjorde mig förvånad. Jag brukar faktiskt ha koll på när en skådespelare ska lämna någon av serierna jag tittar på..), Orson är lam, Lynette förlorade ena barnet.. FLIPPAD SERIE! Ändå kan jag inte sluta titta. Det är något fel på mig.

Cougar town kollade jag bara på för att det var Courteney Cox som spelade (troget vänner-fan). Den var helt ok, serien kändes så himla hysterisk att jag blev stressad ibland, men humorn hade de ju fått till och de får verkligen fram tankarna en kvinna i 40-årskrisen kan ha..

Så vad duktig jag var som skrev små recensioner.






Kommentarer
Postat av: Cpbarnet

Jag tänker deleta det här inlägget eftersom det är spoilers!

JAG HAR INTE SETT DH ÄN DITT LUDER!!!

:'(

2010-03-03 @ 13:42:18
Postat av: Camilla

hahaahhahaha <3

gör det du

2010-03-03 @ 14:07:41
URL: http://kimilla.blogg.se/
Postat av: Daniel

åh måste se dem alla!!!

2010-03-03 @ 15:15:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0