Happ

Datum: 2010-03-19 | Tid: 12:27:53
Trodde jag skulle sitta i en bil med grabbarna och hämta en annan bil om en kvart, men det visade sig att de hade fått hämta den tidigare så det hade åkt tidigare.
Det var ju lite synd med tanke på att jag inte ens sa hej då ordentligt igår eftersom jag trodde att jag skulle få träffa dem idag också, men så blev det ju inte så tji fick jag.
Sa dock till Chrippz att han fick hälsa alla, så jag hoppas att han gör det.
Kanske var lika bra eftersom jag har en lista med pluggsaker jag måste göra idag...
HAHA

Bäst att sätta igång!






Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: talang? jag har skrivit sn jag var 10... och jag har alltid fått mvg på mina noveller.. så talang har jag nog ;) heheh

händer till helgen då?

kram

2010-03-19 @ 13:02:54
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0