Höhöh VIP

Datum: 2010-03-05 | Tid: 12:50:02



Någon som jobbar på the bridge hörde av sig till mig.. haha, fett soft iofs! A little wierd though.
Tror helt enkelt det var för att jag skrev upp värsta listan på folk som kanske ska dit ikväll, så han antar väl att jag kan dra dit massa folk?.. Nåja, är nice! Han kallar det "ett samarbete", så det är väl bara att vara trevlig! Jag menar, man ska ju inte klaga!
Så om någon vill dra till the bridge med mig någon gång kan vi komma in gratis hela kvällen ;)







Kommentarer
Postat av: Ellen

Tänkte bara påpeka att på ställen som The bridge kommer vilket pack som helst in gratis:)

2010-03-07 @ 19:32:53
Postat av: Kim

tydligen inte?

2010-03-07 @ 20:09:51
URL: http://kimilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0