Höjdpunkter under dagen

Datum: 2010-03-17 | Tid: 18:17:26
  • När de två kvinnliga ledarna började skratta av en okänd anledning
  • Varje gång Ryssland höll tal och folk började skratta okontrollerat
  • När Pakistan höll tal och gav fel information men alla länder applåderade.
  • Ett ord; HenQ (han gick upp på scen och höll ett anförande, och blev ifrågasatt av Pakistan som undrade om han var säker på något... det var tyst i ca fem sekunder innan HenQ kolugnt lutade sig fram emot mikrofonen och sa: "Ganska!"
  • När rektorn kom och var fett kamratlig

Påtal om den felaktiga informationen så skrev jag ett anförande om det, men det fanns inte tid för oss att gå upp där, så jag beslöt mig för att inte ens räcka upp lappen och försöka. Jag terrorriserar istället er. Tidigare så hade Kenya kritiserat USA för att de inte kunde stava ordentligt och Pakistan och Kenya påstod att Kyotoprotokollet skulle sänka växthusgaserna med 20%.
Detta var mitt svar på tal;



Jag var stolt i alla fall! Det här diplomatiska sättet man ska tala och skriva på sitter kvar efter de här två dagarna, och jag måste göra någonting för att skaka av mig det. Det är så vuxet och tråkigt på något sätt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0