husband and wife

Datum: 2010-03-09 | Tid: 22:57:20

Idag när Kim kom försent till skolan frågade säkert tre pers vart hon var men jag hade ingen aning. Men folk antar.. Jag tycker det är så kul att folk fortfarande tror att vi sitter ihop eller att vi är samma person.. Haha började tänka på en textkommunikationlektion för några veckor sedan när vi hade en diskussion i klassrummet.

Jag: Men det är ju som det där vi såg på zita, när vi först såg en nyhet från en vinkel och sedan från en annan. bla bla bla *argumenterar*
*Någon säger emot*
Anna(läraren): Men Kim har faktiskt rätt i det där.. bla bla bla
Jag: Camilla!
Anna: För det är verkligen som kim säger.. bla bla bla..
Jag: Jag heter Camilla!!!
*Någon kommer med motargument*
Anna: Men bla bla bla.. som Kim sa
Jag: CAMILLA!
Kim: Det var Camilla som sa det, jag är kim!!
Anna: oj.. aa som camilla sa då.. Men kim är också söt!

Undrar om lärare tror att mina uppsatser är Kims när de rättar dem och tvärtom.. Det vore rätt kul!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0