Kreativ

Datum: 2010-03-21 | Tid: 20:00:35
När jag blir rastlös ska jag alltid göra saker, så jag tittade upp mot min bokhylla med filmhyllan som bara blir större och större och bestämde mig för att göra plats! Det var ju verkligen kaos och filmerna förttjänar bättre! haha

Före:

Totalt kaos som sagt. Jag fick lägga undan lite saker för att det skulle bli bra, men det är ändå inte saker jag använder..!

Efter:

Spargrisen kommer jag få ta bort sen när jag får fler filmer men än så länge funkar den skitbra som stöd!

Allt det här var verkligen sjukt intressant information va?

Jag är nöjd i alla fall..





Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej. Om du känner för det är du varmt välkommen till min återstartade såkallade bloppis där jag säljer iväg alla mina senaste impulsköp. Bland annat Rolling stones thirt, sidenjackor, cheapmonday jeans, t-shirts med tryck, baggyjeans, kill-kläder, sidenkjolar, rosa high heels, smycken, adidas hoods, och mycket mer. Kanske finns det något som är rätt för just dig?

2010-03-21 @ 20:28:46
URL: http://snakeshout.blogg.se/sale
Postat av: Anonym

Svar: Haha ja men precis! :D

2010-03-21 @ 20:33:40
Postat av: Linnie

Svar: Haha ja men precis. :) Det var jag som skrev innan också, men glömde att skriva mitt namn. Haha. :)

2010-03-21 @ 20:34:40
URL: http://linnie.blogg.se/
Postat av: Anonym

du vet uppenbarligen inte vad kaos är..

2010-03-24 @ 18:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0